Remélem senki sem vette komolyan ezt a tegnap esti „Mentsük meg a Földet gyertyákkal!” izét és ha a tévében nem is, legalább a Livescore-on követte a világbajnoki selejtezők állását. Ha igen, akkor nyilván tudja, hogy milyen örömmel írom ezt a bejegyzést. Nem is kertelek tovább, jöjjön a Celeste újabb győztes mérkőzésének összefoglalója!

(törölt videó)

Újra és újra ki kell emelnem az egyre zseniálisabb Luis Suárezt a maga két gólpasszával: előbb Forlánnak adott elronthatatlan labdát, aztán meg Diego Lugano fejére ívelt egy szabadrúgást – a gólt Abreu reakciója minősíti a legjobban, aki felállva tapsolt a csapatkapitánynak a kispadnál!
 

Persze figyeltem fél szemmel az albán-magyart is és most teszek egy fogadalmat ezzel kapcsolatban én, aki röpke két és fél éve az egész magyar válogatottat lekismókusoztam 10 000 nyomtatott példányban a Norvégia elleni Megyeri úti zakó után, amit volt „szerencsém” a helyszínen figyelni:

Elszánt vikingek és kismókusok (megjelent a Focivilágban, XIV. évfolyam 36. szám - 2006.09.6.)

Ezennel tehát ünnepélyesen fogadom, hogy ha a srácok kijutnak Dél-Afrikába a világbajnokságra, én minden meccsen ott fogok szurkolni nekik a lelátón talpig trikolorban. Leírtam, a Google cache-ből most már egy atombomba sem törli ki.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása