A Celeste Németországban vendégszerepel, este Montevideóban a Libertadores-kupa elődöntőjét rendezik, beindult az átigazolási piac.

Még jó, hogy akad egy testvérblog, aki tartja a stafétát, ha én egy időre elejtem, a hétvégi Németország-Uruguay barátságos válogatott meccsről itt lehet olvasni,a Peñarol-Vélez Sarsfield elődöntőről pedig itt, az argentinok elleni  talán a 2011-es év eddigi legfontosabb uruguayi klubmérkőzése lesz.

Adós vagyok még a negyeddöntő visszavágójának krónikájával: szöveget írt róla a Mindenuruguay, a meccs hőséről, Fabián Estoyanoffról én írtam korábban portrét, a jegyzőkönyv pedig itt olvasható.

Amit pedig jeleztem a címben is, az két fontos átigazolási hír: Barcelona második számú klubcsapata, az RCD Espanyol a héten szerződtette a montevideói Defensor Sporting U-20-as válogatott középpályását, Adrián Lunát, illetve leigazolta a Getafe CF-től Juan Albínt. A 19 éves Luna és a 24 esztendős Albín mellett várhatóan következő szezonban is a csapatot erősíti majd a tapasztalt csatár, Iván Alonso (32), csak hogy három korosztály is képviselve legyen. A 2011-2012-es idényben tehát fokozottan figyeljük majd a most véget ért szezonban a Primera Divisiónban 8. helyen zárt Espanyolt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása